divendres, 30 de maig del 2008

Una gran notícia!!

Al ple de l'ajuntament del mes de Maig, cel·lebrat ahir, es va donar a conéixer una gran notícia per l'Associació. El regidor Gustavo Arias va dir la ubicació de la nova escola bressol:

A CERDANYOLA DEL VALLÈS!!

Per aquesta magnífica notícia li donem les gràcies. Anem poc a poc però amb el pas ferm. Estem segurs que al ple del mes de juny ens proporcionarà més bones notícies, com per exemple que l'escola serà d'educació de 0 a 3 anys, que dins hi haurà nens i mestres i joguines i tot de coses de coloraines i pintures de mans i aquelles cosetes que fan ...

És bonic veure com s'inicia un somni, veure com els projectes pels quals lluites tiren endavant, que la gent que administra el teu municipi, que tú com a ciutadà tens el dret d'escollir, es desviu, es deixa la pell, perd el son per donar solucions als problemes dels seus administrats.

Podriem tenir la regidoria d'educació en mans d'algú millor?

2 comentaris:

La defensa de l'ensenyament de 0 a 3 anys de qualitat a Cerdanyola. ha dit...

Fèia temps que no rèia tant... bé, només unes hores, a la sortida del ple. En aquest punt em vaig posar com una moto, només faltaria que la fèssin a Montcada!! En fi, que molt bé. Em va sonar tant a cacicada... petons Roger, m'has fet riure molt.

Helena

lis ha dit...

Estic amb l'Helena. Quin tip de riure m'he fet amb la crònica!!!!! Suposo que tots ho necessitem, això de riure una mica (tot sigui dit de pas, per no plorar). Aquest és el "nostre" ajuntament, així són.

Sort que, després de quatre mesos, el senyor regidor ha pres l'assenyada decissió, com a primer pas per a la feina ben feta, de que l'escola estigui al terme municipal de Cerdanyola. Des d'aquí no puc més que felicitar-lo. Què intrèpid, aquest home!